Sunday 4 August 2013

Comic girl


Witajcie kochani. Bardzo miły weekend dobiega końca. Był czas na relaks, na spotkania towarzyskie, a także na zakupy związane z wyjazdem na Cypr. Odliczamy już dni do wylotu, których pozostało zaledwie 14.  Pół dzisiejszego dnia spędziliśmy w centrum, chodząc  po sklepach, a także delektując się pysznościami kuchni greckiej. Udało mi się kupić parę ciekawych rzeczy. Między innymi dwa stroje kąpielowe, które na pewno się przydadzą na urlopie. Stroje, które mam na myśli możecie zobaczyć na Instagramie.
Dzisiejsza stylizacja jest dość zabawna i nawiązuje do trendu komiksowych nadruków. Wielobarwne graffiti  w tle, tworzy świetną scenerię do tejże kompozycji. Będąc ostatnio w Polsce, udało mi się kupić jeansy, które po przecenie w Housie kosztowały zaledwie 40zł. Luźny, różowy top jest dobry na każdą okazję. Całość zestawiłam z butami na koturnie, które są wykonane ze sznurka oraz z  małą, poręczną torebeczką. Dodatki w formie różowych kolczyków, jak i zegarka w tym samym kolorze, podkreślają humorystyczny nastrój. Mam nadzieję, że dzisiejszy post wywołał na waszych twarzach uśmiech.


Photos: Daniel Kulinski

T-SHIRT: NEW YORKER
JEANS: HOUSE
BAG, EARRINGS: NEW LOOK
WEDGES: BANK
WATCH, NECKLACE: eBay
BRACELET: Primark



3 comments:

  1. No tak był bardzo miły weekend. Dziękuję bardzo kochanie!

    ReplyDelete
  2. super fotki, piekne wloski i okularki baaardzo Ci pasuja.
    p.s zdolny ten Twoj maz :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ewuś dziękuję Ci bardzo. Przekażę mężowi pochwały ;)

      Delete