Sunday 20 October 2013

Red Head is red again!


Witajcie moi kochani. Ponieważ od paru już dni, ciągle pada, nie mam nawet ochoty na wychodzenie z domu. Mimo przeciwności losu, wyczekaliśmy moment bez deszczu i wybraliśmy się na spacer. Nawet słońce zaszczyciło nas słową obecnością :) Był to pierwszy raz, gdy zabralismy Zefirka do parku. Ogromnie zaskoczony kociak, wyglądał jak "przyczajony tygrys" przez większość czasu. Nawet mokry grunt, nie przeszkodził mu w eksplorowaniu otaczajacego go świata. Mieliśmy niezły ubaw. Zabawna, futrzana kulka. 
Co do niespodzianki, to chyba nie da się nie zauważyć, że zmieniłam kolor włosów! Wróciłam do czerwieni, ale zostałam przy koloryzacji Ombre. 
Stylizacja jest idealna na co dzień. Wybrałam bordowe jeansy oraz bluzkę z rockowym printem. Całość uzupełniają trampeczki, które noszę bardzo często ze wzgledu na wygodę. Albowiem było dość chłodno, ubrałam płaszcz, który kupiłam na początku tego roku. No i czywiście duża torba na ramieniu, która pomieści wszystkie co niezbędne.
Życzę wam udanego, nadchodzącego tygodnia. No i miejmy nadzieję, że pogoda ulegnie poprawie.


Photos by Daniel Kulinski

COAT / Płaszcz: eBay
TOP / Bluzka: NEW LOOK
JEANS: Primark
BAG / Torebka: FIORELLI
TRAINERS / Trampki: Lee Cooper 

4 comments:

  1. Wspaniały maluszek;) zmiana koloru na typowo jesienny;) jak kameleon

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koteczkiem jesteśmy totalnie zauroczeni :) A co do koloru, to zgadza się - przyjęłam jesienne barwy ;) Pozdrawiam.

      Delete
  2. Twoj kolorek wlosow pieknie sie komponuje w te jesienne tlo :) no i piekny ten Wasz tygrys :))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo Ewuś za miłe słowa :)

      Delete