Sunday 9 February 2014

Mustard Jumper + Mustard Envelope Clutch


     Witajcie po dłuższej przerwie. Ten weekend był dość intensywny. Piątek zakończył się spotkaniem ze znajomymi, jak również
i sobota. Niedziela pozostała dniem na zebranie sił, na kolejny tydzień. Jednakże już się cieszę na myśl o przyszłym tygodniu! Wiele będzie się działo. Przede mną, jeszcze tylko trzy dni pracy, a później... długi, walentynkowy weekend! Może jesteście ciekawi gdzie go spędzimy? Jedziemy do PARYŻA! Spodziewajcie się lawiny zdjęć, prosto z Francji :)
     Dzień był słoneczny, ale niestety również ekstremalnie wietrzny. Dowodem na to, są moje, nieposkromione włosy, które żyły własnym życiem i nie dały się oswoić ;) 
     Mam na sobie spodnie, które udało mi się kupić, podczas ostatnich zakupów w H&M. Szczerze powiedziawszy, te spodnie prześladowały mnie już od jakiegoś czasu. Gdy jesieniom pojawiły się w sklepie, miałam inne rzeczy na liście zakupów, które automatycznie je wyparły. Jak tylko stwierdziłam, że powinnam je kupić, to nie było ich ani w sklepie, ani online. Kiedy już zdążyłam o nich zapomnieć, ukazały się moim oczom na wieszaku promocyjnym w H&M, co niezmiernie mnie ucieszyło.
No i  w końcu weszłam w posiadanie, kolejnych czarno-białych spodni, kolejnych w zwierzęce wzory, do których podświadomie muszę mieć słabość. 
     Królującym kolorem dzisiejszej stylizacji jest musztardowy. Niezwykle popularny ostatnimy czasy, zdominował większość sklepów na High Street. Sweter oraz kopertówka w tym kolorze, świetnie wyglądają w połączeniu z dominującą czernia i dodatkiem bieli. Na dzisiejszy spacer, wybrałam wygodne, płaskie buty, które mogliście już wcześniej zobaczyć. Dodatkiem jest drewniana biżuteria, która niegdyś była moją ulubioną. Połączenie intensywnej żółci, zwierzęcych wzorów i drewnianej biżuterii sprawiło, iż stylizacja jest w prawdziwie etnicznym klimacie. 


Photos by Daniel Kulinski

JUMPER / Sweter: PRIMARK
TROUSERS / Spodnie, BOOTS / Buty: H&M
ENVELOPE CLUTCH / Kopertówka: TOP SECRET
COAT / Płaszcz: CMNC WOMAN (eBay)
BRACELET/ Bransoletka, EARRINGS / Kolczyki: NEW LOOK


6 comments:

  1. jaka farba na wloskach? musialas sciagac kolor czy ladnie pokrylo braz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Farba Schwarzkopf Live Color XXl Nr. 43 RED PASSION. Brąz się wypłukał, więc farba świetnie pokryła moje włosy.

      Delete
  2. Wow, na prawdę świetne te spodnie :) zazdroszczę wyjazdu do Paryża, nie mogło być inaczej w Walentynki, w końcu to miasto miłości!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję Ci bardzo! Wyjazd do Paryża jest moim prezentem walentynkowym od Mr. Nie mogłabym sobie wymarzyć, niczego lepszego ;)

      Delete
  3. Masz bardzo ładny blog, dopracowany w szczegółach !
    Z przyjemnością obserwuję :)

    Może masz ochotę zobaczyć i ewentualnie zaobserwować mój blog?
    www.madameblossom.blogspot.com

    ReplyDelete