Sunday 28 September 2014

Vague + high waisted jeans


     Witam. Mam dla Was kolejną casualową stylizację opartą na jednej z moich ulubionych zasad, czyli czerń + biel + kolor. Dziś w roli głównej t-shirt z humorystyczną grafiką inspirowaną wielkimi domami mody, a także napisem będącym zabawną grą słów. Przedstawia on karykaturę słynnego projektanta i dyrektora artystycznego domu mody Chanel, Karla Lagerfelda. Napis zaś jest nawiązaniem do jednego z najpopularniejszych, kobiecych czasopism na świecie "Vogue".  Top zestawiłam z czarnymi spodniami z wysokim stanem, które kupiłam w Stradivariusie będąc ostatnim razem w Polsce. Ponieważ mamy już jesień, nie zapomniałam o okryciu wierzchnim, czyli mojej niezawodnej, skórzanej kurtce. Czarne, klasyczne szpilki na niezbyt wysokim obcasie, świetnie się nadały na chodzenie po mieście. Kolorystycznym akcentem tego outfitu jest oczywiście torebka, która świetnie współgra z czerwienią na moich ustach oraz paznokciach. Przypominam, że zwierzęce wzory nadal królują wśród trendów, kolejnego już sezonu. Całość uzupełniłam złotymi dodatkami w formie bliźniaczych pierścionków, masywnego łańcucha na szyi, zegarka w męskim fasonie oraz bransoletki z ósemką, czyli znakiem nieskończoności. Na koniec zwracam Waszą uwagę na moje, nowe okulary słoneczne z Solano. Nie dość, że mają piękne, czarno-czerwone oprawki w kocim kształcie, to jeszcze posiadają wspaniałe szkła z bardzo dobrym filtrem i polaryzacją, tworząc doskonałą ochronę moich oczu przed szkodliwym słońcem.

Photos by Daniel Kulinski

T-SHIRT, NECKLACE / Naszyjnik, BRACELET / Bransoletka: PRIMARK
TROUSERS / Spodnie: STRADIVARIUS
JACKET / Kurtka, SHOES / Buty, RINGS / Pierścionki: H&M
BAG / Torebka: MATALAN
SUNGLASSES / Okulary: SOLANO

6 comments:

  1. Fantastycznie wyglądasz! Rockowo, z pazurem, ale też z przymrużeniem oka (koszulka). Dla mnie - zestaw na szóstkę!

    ReplyDelete
  2. podoba mi się ten zestaw :)
    jest utrzymany w jednym, konsekwentnym stylu - taka miejskość z pazurem, szykowna.
    lubię - zdecydowanie :)

    ReplyDelete
  3. Masz klasę!

    Zapraszam do siebie.:*
    Obserwujemy?;>

    ReplyDelete
  4. Kochana bo po pauliiniia nie ma kropki:)
    dobry adres :
    pauliiniia@wp.pl
    CZEKAM NA MAILA!!!:*

    ReplyDelete