Sunday 5 October 2014

Lace dress


     Witajcie kochani. Każda wyjątkowa okazja wiąże się z kupnem odpowiedniej kreacji. Pierwszą rzeczą, na którą powinniście zwrócić uwagę jest typ waszej sylwetki. Ja mam figurę zwaną "literą V". Nie powinnam wybierać ubrać, które optycznie poszerzają moje ramiona. Natomiast te, które będą uwydatniały moje biodra, świetnie będą na mnie wyglądały. Kolor jest również bardzo ważny, bo nie w każdym będziemy równie pięknie się prezentowały. Ostatnią rzeczą jest kwestia samopoczucia. Ważne jest, abyśmy czuły się dobrze w tym co mamy na sobie.
     Sukienkę, która odgrywa w dzisiejszej stylizacji główną rolę, miałam na weselu, na którym byliśmy gości parę tygodni temu. Elegancja bladoróżowa sukienka, ozdobiona czarną koronką, świetnie się nadaje na wystawne wyjścia. Szczególnie podoba mi się tył tej sukienki. Głębokie wycięcie odsłaniające plecy oraz masywny, złoty zamek, to detale, które przeważyły o jej wyborze. Klasyczne, czarne szpilki, które miałam również w ostatniej stylizacji, udowodniły, że rewelacyjnie się prezentują w zupełnie odmiennych odsłonach. W ręce mała, czarna kopertówka wykonana z imitacji wężowej skóry. Biżuteria w formie łańcuszka, bransoletki, kolczyków i pierścionków, także jest złota. Na wierzch wybrałam czarny, klasyczny żakiet z satynowymi wstawkami zamiast standardowych klap.

 Photos by Daniel Kulinski

DRESS / Sukienka, SHOES / Buty: H&M
BLAZER / Żakiet: PROMOD
BAG / Torebka: PRIMARK
SUNGLASSES / Okulary: NEW LOOK

2 comments:

  1. bardzo fajna!
    niezwykle oryginalna!

    ReplyDelete
  2. niesamowita sukienka - cudna koronka - świetny zestaw <3

    ReplyDelete