Sunday 1 March 2015

My favourite #ootd


Dla niewtajemniczonych, zacznę od rozwinięcia tytuł dzisiejszego wpisu. Żeby wszystko było jasne i klarowne. 'My favourite #ootd (outfit of the day) oznacza - Mój, ulubiony strój dnia. To takie proste, a mogłoby się wydawać dość skomplikowane. 

Stylizacja jest niezwykle oczywista, jednakże zawiera te cechy, które ostatnio szczególnie przypadły mi do gustu. Można by rzec, banał, jeansy i t-shirt. No, ale nie do końca.  Jeansy koniecznie z wysokim stanem i rozdarciami. Kolor oczywiście dowolny, ilość rozdarć również. T-shirt zaś musi zawierać przesłanie, które chcemy przekazać światu tego, konkretnego dnia. 'Wisienką na torcie' są sportowe buty, które sprawiają, że zestaw jest totalnie niezobowiązujący. Ja postawiłam na prawdziwe klasyki, All Stary we własnej osobie.
 

COAT / Płaszcz, SCARF / Szalik: NEW LOOK
T-SHIRT, JEANS: PRIMARK
TRAINERS / Tranpki: CONVERSE
BAG / Torebka: "CHANEL"

6 comments:

  1. Bardzo mi się podoba, świetne spodnie!! :)

    ReplyDelete
  2. ja to jednak dziwna jestem - ciągle krzywię się na sportowe buty tam, gdzie jakiś jeden choćby element (tu - płaszcz) elegancję przywołuje ;P
    no mam tak, i już ;P

    co nie zmienia faktu, że ten Twój OOTD bardzo Ci pasuje ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. O gustach się nie dyskutuje ;)
      Z drugiej str ten mój płaszcz to nie do końca taki elegancki ;)

      Delete