Sunday 19 July 2015

Nike Air Max 90


Pewnie co niektórzy z Was, zachodzili w głowę dlaczego nastąpiła przerwa w blogowaniu.? Co się ze mną działo przez minione, cztery tygodnie? Czy żyję? ;) 

Lato w pełni! Żar leje się z nieba. Temperatura diametralnie podskoczyła do góry. Grzechem byłoby tego nie wykorzystać. Każdy, słoneczny weekend spędzaliśmy na plaży. Nie ma to jak plażing i smażing. Lato to moja ulubiona pora roku. Nie istnieje dla mnie zwrot "za gorąco". Gdy słyszę osobę narzekającą na upały to mam ochotę potrząsnąć takim delikwentem. Czy jest coś przyjemniejszego niż leżenie na złocistym piasku, wsłuchiwanie się w szum fal, sączenie zimnego napoju i zajadaniem się pysznościami z grilla? Jeśli chodzi o mnie, to nie!

Jestem ogromną fanką czerni i jak widać, nie rezygnuję z niej nawet latem. Najmocniejszym, kolorystycznym akcentem dzisiejszej stylizacji, są oczywiście buty. Air Max 90 w neonowym, różowym kolorze nie potrzebują barwnej konkurencji. Świetnie będą się komponować na tle jednokolorowego zestawu. Wybrałam czarny, długi t-shirt z półprzeźroczystym panelem i zestawiłam go z szortami o geometrycznym kroju. Żeby było ciekawiej, dodałam czarną torebkę z powiewającymi na wietrze frędzlami. A propos frędzli. Są one ostatnio prawdziwym hitem! Zdobią nie tylko torebki, ale i buty, kurtki, spódnice. Można je znaleźć dosłownie wszędzie. Jeśli jesteście fanami stylu boho to koniecznie musicie się w nie zaopatrzyć. Na koniec dodałam charakterny akcent w postaci bandany.

Życzę Wam upalnego tygodnia!
 
Photos by Daniel Kulinski

T-SHIRT: PRIMARK
SHORTS / Szorty: STRADIVARIUS
JACKET / Kurtka: NEW LOOK
BAG / Torebka: ZARA
SHOES / Buty: NIKE AIR MAX 90

No comments:

Post a Comment